Skip to content

Adio Opera

Martie 30, 2010

Trebuie consemnat ca astazi am renuntat la mult indragita „Opera”. Pe cat de mult am iubit-o in trecut, pe atat de mult am inceput sa o urasc in prezent.
Pare-se ca amorul nostru patimas s-a cam epuizat. Relatia incepuse sa scartaie inca de acum cateva zile, cand departamentul tehnic lansase un update ce o facea partial incompatibila cu gusturile mele.
Am mai incercat eu sa ii bag mintile-n cap, facandu-i un downgrade la versiunea 10, dar astazi mi-a spus: „Daca nu ma lasi sa imi traiesc noua viata asa cum vreau eu, iti blochez calculatorul!”

Si am lasat-o, ce era sa ii fac, ca ma tot ameninta cu updateul.

Chiar daca bag divort pentru motivele aratate in pozele de mai jos, tot trebuie sa spun ca te-am iubit Opera. Ti-am iubit Speed Dial-ul si simplitatea ta.

Poate ne vom reintalni peste ani daca iti vei schimba proastele obiceiuri. Alea in care nu mai vrei sa-mi urmezi link-urile, cele cand nu vrei sa imi arati paginile de internet cu care tu iei contact, si cele in care esti impotriva bunului meu prieten Youtube.

Sa stii ca ma voi afunda in alcool cu bunul amic „Chrome”, care chiar daca e cam prost si nu stie RSS; macar imi umple rapid pagina web cu niste HTML Wlaker.

Motivele divortului:

Photobucket

Nu-mi umreaza link-urile

Photobucket

Nu vrea sa imi arate pe cine a contactat

No comments yet

Lasă un răspuns

