Skip to content

De la „Pro”

Martie 29, 2010

Ce-mi plac mie stirile astea in limbi straine urechilor mele. Ce-mi plac posturile romanesti ce difuzeaza materiale in care un samaritean de pe alte hotare isi scuipa limba materna in fata noastra. Ce-mi place atunci cand posturile nu ofera nicio subtitrare pentru spusele strainezului.

Bulgarii ne fura turistii de Paste! 15 000 de romani pleaca la vecini

StirileProTV.ro

Imi pare ca stirea nu e finalizata. Bun, si atunci de ce e difuzata?
Nu vorbim aici de un material care nu suferea amanare, ci despre o stire care face comparatie intre regimurile hoteliere romanesti si cele bulgaresti. Pai asta putea fi difuzata si maine, dupa ce se facea o traducere a ceea spune bulgaroaica si dubiosul ala.

No, amu’ care stiti bulgara- spuneti-mi si mie… smecherul ala cu ochelari ma injura sau nu?

Probabil un mahăr din ProTV, suparat pe succesul bulgarilor si pe faptul ca hotelul lui din Mamaia sta nevizitat, a spus: Na’ fir-ati ai dracu de bulgari! Va arat eu voua cu succesul vostru cu tot! Vorbiti! sa vedem cine dracu va intelege acum…

PS (30.martie.2010): Navigand articolul, in urma cu 5 minute vad ca nu mai puteam vizualiza filmuletul de mai sus. Ma gandesc initial ca am eu probleme cu browserul, sau poate ca au ei una- cu serverul. Caut link-ul, il urmez si ce sa vad?
Protevistii scoasera filmuletul, ii „pusera” subtitrare ochelaristului si bulagaroaicei, dupa care il publicare din nou. Dovada sta si articolul scris, care nu-i citeaza pe cei doi indivizi.
In urma publicarii, embedul filmuletului s-a schimbat si din aceasta cauza nu mai poate fi urmarit in postarea mea.

Bila alba- ca si-au dat si ei seama ca nu e asa frumos sa privesti pe cineva cum vorbeste bulgara- fara o amarata de subtitrare. Nu mai zic de dublare.
Bila neagra- ca modificarea s-a intampla prea tarziu; dupa ce stirea a fost difuzata in jurnalul de stiri de la ora 19. Si chiar dupa o zi de la publicarea ei pe site.
Pentru vizualizarea materialului, cu tot cu subtitrare, intra aici.

No comments yet

Lasă un răspuns

