Skip to content

Mulţam fain!

Martie 27, 2010

Va multumesc tuturor celor ce mi-ati urat astazi „la multi ani”!

E ciudat cum unii au capacitatea de a-si aduce aminte cand e ziua mea. Eu nu prea pot sa fac asta cand vine vorba de a lor. Cre’ca au ei un calendar cu notite- caci altfel nu-mi imaginez.

Multumesc inca o data: Alexandrei care a fost deschizatoare de drumuri in urari, azi-noapte, la concurenta cu Gabriela. Multumescu-i si lui Onţ si Loredanei ca i-a adus aminte de ziua mea, lui Ciprian, Florin, Robert, Ella, Magda, Alexandra si Florina.

Si nu in ultimul rand persoanelor ce m-au felicitat pe facebook.

PUBLICITATE:
Criza inca dainuie! Slab anul asta cu urarile! Se observa ca restul populatiei nu mai are bani de un calendar in care sa-si noteze data zile mele de nastere :))

One Comment leave one →
  1. Martie 28, 2010 1:34 am

    odata in viata faci 21 :*

Lasă un răspuns

