Skip to content

1

Martie 6, 2010

Ma uit la data ultimei postari si vad: 1 martie! 1, deci trecute aproape cinci zile de cand n-am mai actualizat jurnalul digital.
Zic! trebuie sa fi avut eu lucruri cu adevarat importante de mi-am „cenzurat prin oprire”, libera exprimare. Lucuri precum salvarea a doi pustani slinoşi, prinsi sub daramaturile blocurilor cazute dupa cutremurul de ieri.
Sau stai ma, ca parca n-a fost ieri!?!
[moment de respiro]

Deci da! mi-am adus aminte ca, mai nou, am un sef. Ba mint, chiar doi! ei fiind vinovati in intregime de oprirea postarii pe jurnal.
Unul dintre ei e haios. Altul incerca sa fie rau, iar (stai ca mai sus l-am uitat din socotit si p’al treilea) cu riscul de a va plictisi am sa spun ca exista si cel de-al treilea – care daca nu faci precum vrea el iti taie tot.
De la bani pana la nevoi.
E un fel de cea de-a treia nora negativa a „soacrei cu trei nurori”. Fereasca Dumnezeu de un astfel de sef, mai ales si femeie – cum e in cazul meu.
E genul ala de persoana caruia i se rup toate podurile, ineaca toate corabiile, mor toate berzele, daca nu ridici un deget atunci cand iti porunceste.
Si e grav.

Trecand peste sefi, peste sarcini, trecand chiar si peste martisoarele nedate, spre marea mea rusine, preaminunatelor fete ce-mi inveselesc zilele – anul asta ciu-ciu bani! – am observat cu nemarginit respect ca mihaitu.wordpress.com implineste astazi un anişor.
Fapt pentru care l-am dotat cu o poza. Sugestiva!
A, si dedublandu-ma, am inceput sa-i/sa-mi urez multa lumina, baterii, megabaiti si tot ce-si doreste aparatul foto sa capteze in noul an.
Uite cum trec anii!

In finalul postului, am sa intreb spasit daca se incumeta cineva sa modifice o hoarda de coduri css pentru mine, in nobliul scop de a optimiza pentru internet explorer 6 pagina unei minunate publicatii on-line.
Caci eu m-am incurcat la pauza de masa, cand dupa ce am „urcat” prin ftp fisierul aditional template-ului, respectiv ie6.css m-am pomenit cu un mare „nimic”, rezultatul urcarii lui fiind invizibil.

Cam atat de la postul de lucru 4. Să ne citim cu bine!

Totusi e bine de stiut ca nu-mi place rozul

2 comentarii leave one →
  1. Martie 7, 2010 7:17 pm

    Mihai, sefa aia trebuie f…, f…, f… ! Uite ca nu-mi vine in minte niciun verb care sa inceapa cu f !

  2. suntjos permalink
    Martie 7, 2010 7:41 pm

    Fatenzii cu şefe? :> :))

Lasă un răspuns

