Skip to content

Statul si statu’

Februarie 7, 2010

Din vechea industrie petroliera a statului romanesc vine un nenea Gigel fost electrician AMC (abreviere: Aparate de Masura si Control) si rosteste putin nemultumit:

„Pentru mine era mai greu drumul pana la serviciu decat munca de acolo. Noi, ăstia de la AMC, ne facuseram si paturi; eu imi adusesem si perna de acasa, la schimbul 3 sa stau linistit. Era unu care nu putea dormi fara pijamale, si il vedeai uneori prin instalatie in pijamale si bocanci, cand mai era chemat jos (n.n. alte instalatii ale vechiului combinat petrochimic pitestean, deservite de sectia AMC).
Ne sunau aia de jos pentru interventii. Le spuneam, hai ma ca venim imediat, si ajungeam dupa trei ore.
[…] Ce viata ami mai dus! […]
Acum am iesit la pensie! Am pensia 13 milioane.
Nu-mi convine, castigam mai mult la serviciu!”

3 comentarii leave one →
  1. Februarie 7, 2010 5:54 pm

    Pai are dreptate omul : castiga mai mult fara sa faca nimic in plus. Doar drumul !
    Off topic. Vezi ca e tare greu de citit codul ala CAPTCHA. Cel putin la mine, cu Nozilla, peste partea de jos a imaginii se suprapune o parte din propozitia de alaturi.

  2. suntjos permalink
    Februarie 7, 2010 7:46 pm

    Generatia asta care nu se satura cu putin…
    Stiu de codul ala nenorocit. O sa il stresez pe admin sa il scoata sau sa imi modific tema special pentru el. Nu-i vad rostul, dar nu e vina mea, nu l-am bagat eu acolo.😦
    L.E: 90% rezolvat😀

Trackbacks

  1. Diferenţe | sunt jos

Lasă un răspuns

