Skip to content

Expunere iar intr-un final, moarală

Ianuarie 26, 2010

Am vazut si romani fericiti! da… chiar de revelion. Mai precis la ora 10 si ceva, 10 si mai ceva aşa, aflandu-ma in apartamentul milostivului meu var, dupa un schimb de replici acide am fost trimis in graba de catre acelasi om „milostiv” sa iau de pe balconul locuintei dumnealui una bucata caserola de mici, cu scopul clar de a-i pune la soare, sau ma rog… la soarele carbunilor. Idiot si eu… doar ce puteam face altceva cu niste amarati de mici.

Din acelasi balcon cu vedere spre minunata catedrala din Mioveni se poate intrezari, jos, in dreapta, si o mica ghena de gunoi, doata cu patru tomberoane, doua mai frumoase decat doua. In ele, un nenea ce tot scormoneste in cautarea hranei, luminand dupa ea… cu telefonul.
Stiu, acum o sa imi ziceti ca nu e adevarat, ca mint poporul, ca dupa miscarea micutei camere se poate vedea cu usurinta ca imaginile au fost taiate si montate intr-un studio.
Dar eu va spun clar: Nu am filmat in plex, cu camera sau cu telefonul, un fals boschetar „amart” ce se face ca diboaie tomberonul in cautarea hranei.

Morala: Uite unde ajungi daca faci rate la EFG pentru un telefon!

2 comentarii leave one →
  1. Martie 12, 2010 9:11 pm

    Poate isi aruncase din greseala ceva la gunoi.🙂

  2. suntjos permalink
    Martie 12, 2010 10:34 pm

    =)))))))))
    Maiculita, asta nu imi dadea prin cap nici in 100 de ani. :)))
    Esti super tare! :))

    Ce penibila e situatia, mai ales incheiata cu o conversatie de genul:
    Ce faci vecine in mizeria aia?
    Ete, mi-a aruncat nevasta-mea aparatul de ras la tomberon. Şi amu’… Aha, bingo! l-am gasit!

Lasă un răspuns

