Skip to content

Post dizgraţios

Ianuarie 16, 2010

Cand relatezi unei femei ca ai baut ceva, ea se va gandi imediat la alcool. Indiferent ce licoare ai fi consumat, esti imediat catalogat ca fiind un betiv notoriu.
– Am baut cea mai buna bautura din intre orasul asta
– Betivan notoriu, iar te-ai imbatat ca porcul!
– Dar voiam sa ma refer ca am baut la Marco’ cel mai bun fresh de porcoale…

De fapt, cred ca treaba e mult mai incurcata, la nivelul inalt al conceptiei despre unul si celalat, despre el si ea.

Stiu, eu sunt cam tampit si automat gandul imi sare la suc cand o femeie imi spune ca bea.
Daca intreb o femeie ce face? iar ea imi spune ca bea, gandul imi sare la un pahar de apa sau ceai.
Pana si conjugarile imi par ciudate: „el bea” pe langa „ea bea”.
Imi pare ca suna ciudat si: „el bea de trei ori pe zi…” faţă de „ea bea de trei ori pe zi…”
La fel ciudat pare si: „el bea dimineata pe stomacul gol, cate un pahar de… ” pe langa „ea bea dimineata pe stomacul gol, cate un pahar de… ”

Daca iti spune ca a baut cea mai buna bautura din oras, ti se va parea cam dubios, dar ca sa n-o jignesti vei intreba ce nectar a consumat?
– Ce nectar idiotule, am baut lichior!

***

Colegu’: am bagat la pariuri la curse de caini
Colegu’: nu auzi
Colegu’: am bagat pe un caine care iesea mereu pe primul loc, l-am urmarit trei curse, a iesit mereu pe primu si cand am bagat eu pe el a iesit ultimu
.Eu.: :))))))
.Eu.: pai a obosit dracu si el
.Eu.: cat mai vrei sa mai alerge
.Eu.: :))
Colegu’: futu-l in gura de caine prost

***

E de rau daca am ascultat-o de 40 de ori pana acum?

One Comment leave one →
  1. Ianuarie 19, 2010 11:55 pm

    Orice ai zice tot nu e bine. Frivolitatea feminina.

Lasă un răspuns

