Skip to content

Trei filme de trecut în carneţel

Ianuarie 6, 2010

Cum ma stiu ca stau prost cu memoria, obisnuiam sa notez aici toate filmele vazute, pentru ca ulterior sa-mi dau seama ce am vazut si ce nu, ce a fost bun si ce nu.
De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, asta e si scopul blogului. Daca am de acum pierderi de memorie, dar cand voi ajunge la 60 de ani, cu siguranta nu voi mai sti cum ma cheama. Atunci ma va ajuta blogul, care-mi va spune cum, cand, de ce, unde si ce am facut. Probabil imi va spune si propriul nume, care va fi unul vag, undeva pe jos.

Notarea filmelor in carnetelul digital, mai avea si o alta cauza, legata oarecum de prima. Mi se intampla si mie, cum cred de altfel ca asta se intampla si altora, sa fiu intrebat ce filme am mai vazut.
Ridicatul umerilor, urmat de propozitia: “Nu-mi aduc aminte”, m-a scos din bucluc doar de cateva ori. La un momemt dat, cineva a banuit, gresit de altfel, lucrul ca nu as avea o problema cu memorarea titlurilor filmelor, ci ca as fi ingamfat si nu as dori sa recomand un film bun la care respectivul sa priveasca indelung precum vitelul la poarta 9. (Nouă).

Pentru a arata ca nu sunt ingamfat am sa pomenesc, pe langa numele catorva filme – cum o faceam odinioara – si cateva titluri de episoade, seriale, sau alte chestiuni televizate ce merita vizionate.
Sa incep cu:

1. Top Gear – si anume episodul şase din seria 14. O minunatie de episod, poate cel mai bun din istoria Top Gear.
2. Family Guy – care se prezinta bine cu Something Something Something Dark Side, prin faza asta, asta si asta. Trailer aici.
3. Adventureland – La prima vedere pare o comedie idioata, probabil din pricina actorilor folositi. Dar este doar un film romantic si dramatic. Mai romantic, mai dramatic si mai bun decat Twilight de 10 ori. Nota: 8.5
4. Amintiri din epoca de aur – nu se compara cu porcaria de 4 luni 3 saptmani si alte zile, chiar daca e realizat tot de Mungiu. Nota: 8
5. Moon (2009) – ce-mi mai scapasera SF-urile din mana… Chiar imi aminteam ziua in care vazusem Solaris, tanjind la un astfel de filme. Eh, cu Moon s-a retrait povestea. E film bun, dar cam greu, mai ales la jumate. Nota: 8

No comments yet

Lasă un răspuns

