Skip to content

Sunt un păcătos 2

Ianuarie 6, 2010

Se vine cu Boboteaza, astazi! Da… stiam si eu, dar am uitat.
Mi-am adus aminte, cand vizionam linistit, cu o halba de bere la capul patului, unul dintre show-urile lui Teo.
Tocmai ce imi pusesem castile pe urechi, pentru a auzi detaliat toate injuraturile comediantului, ma trezesc cu “ninjalaul” in mijlocul camerei.
Speriat si buimac, ma intreb ce o cauta asta in camera mea, agitand de zor busuiocul, mai ales dupa ce ma intelesesem cu tata sa nu-l primim, pentru ca nu aveam schimbat.
Imi dau castile jos, il salut respectuos cu “Sa traiti”! si nu cu saru’mana parinte, dupa care ma uit spasit aratandu-mi pe chip cuvinte precum: “Ma, dar tu ce cauti aici”?

Imediat imi da cu busuiocul pe frunte, dupa care ma pune sa pup crucea.
No’ stai putin, ca nu merge treaba asa… Sa opresc filmuletul lui Teo ca pierd o buna parte din injuraturi.
Pun set la youtube, dau sa pup crucea, dupa care imi aduc aminte ca am uitat sa ma inchin. Asa ma invatase mama, ca e bine si frumos. Plus ca nici preotul nu parea sa ii convina ca pup crucea neinchinat.
Bun… ma inchin, o pup si gata!

Ironic, Florica – un tinerel pe la 30 de ani, pe care-l cunosc mai bine ca fiind un fost, jucator de barbut, decat un preot – imi spune ca sunt un baiat calumea. “Te ridici si in picioare, asta da respect”. Probabil si pentru faptul ca l-am lasat cu crucea-ntinsa pentru a-mi opri filmuletul.

Dupa ce mai stropeste peretii de doua ori, Florica scoate de sub sutana o carte de vizita, completand: ” Poate aveti nevoie de ceva…”
“Alta parinte”? ii raspund stiind ca si anul trecut mi-a lasat o carte de vizita frumos tiparita, cu o cruce colorata, cu nume, functie, numar de telefon si adresa de mail.
“Pai nu a venit anul nou? Si in plus mi-am schimbat si numarul de telefon”.

“Acum va las, sa aveti un an nou bun, fericit, cu impliniri si sanatate si toate cele bune si…” indruga, in timp ce tata se scormone prin buzunare pentru a-i inchide gura cu 5 lei.

“M-a mancat undeva sa ii deschid” imi spune tata.
“…mai ales ca inainte sa intre in casa, m-a luat cu: «… nici la usi nu mai vreti sa-mi deschideti»”!

3 comentarii leave one →
  1. asana permalink
    Ianuarie 6, 2010 3:29 am

    asana: minciuna…e mincuna
    asana: nu ma mai enerva atat
    suntjos: nu te enervez scumpa mea
    suntjos: uita-te ca e si link
    suntjos:
    suntjos: cat despre bere da
    suntjos: nu consumasem alcool
    suntjos:
    asana: ha
    suntjos: data trecuta m-a prins cu alcool
    asana: )
    suntjos: ))
    asana:
    suntjos: si mi-a bagat busuoioc in el
    suntjos:
    suntjos: si mi-a zis
    suntjos: oo va distrati aiaci
    suntjos: )

  2. suntjos permalink
    Ianuarie 6, 2010 3:40 am

    …asa se intampla cand spui chiar totul femeilor. :)) Exact ca in exemplul de mai sus.

  3. asana permalink
    Ianuarie 6, 2010 3:50 am

    :))….pai..dak mintzi poporu’…:))))))

Lasă un răspuns

