Skip to content

Incă o poză cu „maimuţa”

Decembrie 29, 2009

Inca o pozica de la minunatul termometru, ce stie sa masoare gradele de 0 cu plus sau minus. De data asta, acelasi dispozitiv, dar doua temperaturi diferite.
termometru pitesti

Chinezărie?

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 29, 2009 2:18 pm

    Din stanga o batea vantul mai cu putere, zic eu…
    Am auzit ca a dat faliment mc-ul din centru. Mereu imi dadeam intalnire cu lume acolo. Acum sunt dezorientata…

  2. Decembrie 29, 2009 4:24 pm

    Nu, nu a dat faliment. Se construieste un mall in incinta fostului magazin Trivale.
    Cred ca noul mall va contine si una bucata restaurant mec, de aici trag concluzia ca nu a dat faliment.😛

    Chiar ca dezorientata! Inainte mai puteai spune ca iti dai intalnire la ceas, facand abstractie de mec, dar acum, cu atatea ceasuri montate prin centru…

  3. Decembrie 30, 2009 1:30 am

    Alt mall ? Dude, e criza.

  4. Decembrie 30, 2009 2:23 am

    La noi nu! Atat in privinta numarului de mall-uri cat si a crizei.😀

Lasă un răspuns

