Skip to content

Lucruri pe care nu trebuie sa le faci atunci cand esti beat

Decembrie 20, 2009

Sa golesti paharele, iar dupa asta sa te apuci de intreprins alte chestii, nu poate fi tocmai un lucru inteligent.
Astfel incat dupa ce ai baut aproape 2 litri de bere, nu e tocmai indicat sa te apuci de mesterit la instalatia electrica a casei, cautand sau nu senzatii tari.
Nu e indicat dar nu si interzis. Mai ales pentru mine, cand alaltaieri, dupa aproximativ doi litri de bere, m-am apucat de fixat firele instalatie improvizate – ce de mai bine de doi ani, imi imprejmuieste dormitorul aproape de la un cap la altul. Instalatie de iarna, cu beculete colorate, instalatie ce mi-a fost lene sa o dau jos probabil si din cauza faptului ca uneori da o lumina… blajină.

Luru mare nu e de fixat la ea si la fire implicit, ci doar de introdus doua tije mici, in gaurelele prizei, pentru a o face sa lumineze – dar cum eram beat si limba ceasului de perete fluctuand intre ora 3.30 si 4 dimineata, treaba devine mult mai complicata.
Imbarbatat de aburii alcoolului, apuc tijele si le introduc rapid in priza. Nimic!
Scot o tija din priza, pun mana pe ea, dupa care o bag la loc. O scot si pe a doua, iar dupa 2 secunde imi dau seama ca ceva imi tot inteapa cotul.
Era curentul bineinteles, care nu-si gasise altceva mai bun decat sa gadile cotul unui betiv. Tot, bineinteles, el, naprasnicul, m-a facut sa tip ca din gura de sarpe, trezind eventual din somn aproximativ 2-3 vecini.

Partea proasta la mine e ca, atunci cand ma lovesc, ori imi produc rani asupra propriului corp – voluntare sau in(…) – râd. Râd al dracului de tare!
De data asta am inceput sa rad, dar si sa injur. Probabil din cauza alcoolului.

***

Dupa cum se poate observa si in pagina „Despre”, uneori incurc insecticidul cu odorizanul de camera.
Poate s-a intrebat cineva, ori ceva, vreodata, cum vine asta.
Pai eram anul trecut, intr-o tagma revelioneasca, ca sa nu spun ca faceam parte din cenaclul bautorilor de gin, aciuat in preajma revelionului, doar pentru consumul gratis de alcool bun si rece.
Era ora 3, cred, cand petrecerea incepuse sa ia un fagas nedorit. Indivizii, trei la numar, ramasi din ultimul recensamand de bautrua – ca se bea normal, pe grupe, berarii la berari, ginarii la ginari, ţuicarii la ţuicari, ca nu te puteai amesteca unde nu-ti dorea stomacul – au ramas intr-o camera maricică, cu o combină si o masa plina de gin.

Facand o paratenza, as dori sa mentionez faptul ca e aproape imposibil dupa un sfert de sticla de gin sa-ti dai seama, daca un spary odorizant, este un spray odorizant- sau nu.
Cum petrecerea luase un fagas nedorit, dupa cum spuneam mai sus, din toate privintele, am apucat bucatica de spary si dai. Si dai, si dai, si dai! Până la fund.
Initial nu mi-am dat seama ca e un amarat de insecticid, pana cand o parte – mai treaza – a cenaclului a resimtit mirosul intepator, si pana cand bineinteles nu am mai putut respira in camere.
In acel moment am simtit nevoia de a iesi pe afara.

In centrul orasului se dadea o petrecere indracita, asta fiind anul trecut dupa cum bine, sau prost, spuneam deja.
Dupa cum bine sau prost spuneam deja, anul trecut, in orasul unde am petrecut revelionul, nu a nins mai deloc. Sau cel putin asa mi-am dat seama din spusele unor indivizi si din aspectul strazilor, mult prea curate, pentru o data de 2 si 3 ianuarie.
In ciuda faptului ca nu a nins pe data de 1 ianuarie 2009, eu credeam ca afara e zapada cat casa, ba chiar ghetus.

Dar de unde mama, erau doar sticle sparte…
Mi-am dat seama de lucrul asta, dupa 3 zile cand am vazut ca pantofii mei erau mai taiati decat un emo. Normal, orice betiv iubeste o partie pe care poate patina, din orice ar fi ea realizata.

***

Treaba cu şosetele o sa o povestesc mâine.

No comments yet

Lasă un răspuns

