Skip to content

Dilemă mare

Decembrie 3, 2009

Voiam să mă strecor în sala de cinema astăzi, pentru a viziona într-un final, lăudatul 2012, dar au apărut unele probleme şi nu am mai putut ajunge. Aşa că a rămas ca maine, la ora 13, să fiu prezent în sala de cinema.
În seara asta, am observat că a aparut pe torrent versiunea r5 a filmului, care pot spune că e decentă şi poate fi vizonată.

Acum dubiu: Ma uit astă seara la el – gratis, sau aştept pâna mâine şi plătesc 10 lei la cinema?

Cred ca voi aştepta pănă măine…

Să spună cineva că nu incurajez mersul la cinema şi că nu ajut la recuperarea celor 200 de milioane de euro. Asta pentru a nu rămâne producătorul cu gaură în buget şi pentru a-şi salva copilaşii de la o eventuală moarte prin înfometare.

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 4, 2009 8:16 am

    Eu merg la cinema doar la filmele 3d😀
    P.S.: Imi place look-ul de iarna al blogului tau. Sarbatori frumoase!

  2. Decembrie 4, 2009 6:46 pm

    Nu am prins niciun 3d pana acum dar cred ca o sa ma „razbun” cat de curand.
    Oricum si 2012 a fost grozav, chiar daca nu s-a difuzat in versiune 3d. ;))
    Multumesc pentru aprecieri si urari.
    Sarbatori fericite si tie! >:D<

  3. Decembrie 7, 2009 4:51 pm

    Cu banii aia ai fi baut 4 beri !

  4. Decembrie 7, 2009 10:23 pm

    Bine zici!
    Dar a sosit timpul sa mai fac o pauza… Si asa am ajuns sa fiu catalogat, la facultate, ca betivan. :-<

Lasă un răspuns

