Skip to content

Influenta jocurilor on-line in viata unui om

Noiembrie 27, 2009

Un fost coleg: bah sa vii la inmormantarea mea ca o sa ma arunc dupa bloc peste 10 min
.Eu.: stai
.Eu.: sa iau camera
.Eu.: sa fac stire
Un fost coleg: si mai chemi si tu p’astia care vor sa mai ma vada
.Eu.: stai dracu asa
.Eu.: :))
.Eu.: ca nu e incarcata
.Eu.: ce dracu patisi?
.Eu.: spune pana o pun la incarcat
Un fost coleg: cred ca mi-a spart cineva contul pe metin
Un fost coleg: eram la level 31
.Eu.: =))))))))))))))))))))))

4 comentarii leave one →
  1. robert permalink
    Noiembrie 27, 2009 9:00 pm

    eram disperat bn ca sa rezolvat problema

  2. Noiembrie 27, 2009 10:43 pm

    :)) faptasule, ms pentru subiecte

  3. marius permalink
    Noiembrie 27, 2009 11:23 pm

    vezi ca nu sti sa scri jourile nu sau jocurile dl jurnalist

  4. Noiembrie 27, 2009 11:56 pm

    Da, ai dreptate. Dar totusi, mai bine nu spuneai asta :))

Lasă un răspuns

