Skip to content

Prin acest post imi cer scuze – sunt un ucigas de sentimente !

Noiembrie 20, 2009

Am devenit foarte rau de la un timp. „De la un timp” reprezentand chiar una, sau hai… doua luni, in urma.
Deci plasez inceputurile rautatii mele undeva prin luna septembrie, sau chiar august. A trecut ceva vreme, si mi-am dat seama ca sunt schimbat, complet schimbat. Inainte eram un om bun, cumsecade, cu o vorba blajina, cu mult tact si multa intelgere.

De la un timp, dupa cum spuneam mai sus, toate atributele au cazut intr-o groapa cu mizerie, si iata-ma! Omul, care glumeste pe seama semenilor (ah, ce urat suna), omul care ia in deradere totul, omul care spune tot ce-i vine la gura fara a-i pasa catusi de putin de ce crede celalat. Tipul ce-ti spune ca dragostea e inventia unui vanzator de flori atunci cand tu ai fluturi in stomac, tipul ce nu-ti spune o vorba buna atunci cand tu plangi si lumea din jurul tau pare a se darama.
As putea considera ca sunt omul ce iubese rautatea si declinul aproapelui, dar chiar nu-mi doresc sa zic asa ceva, pentru ca stiu ca odata am fost o persoana mult mai buna.
O persoana ce a ajutat, o persoana ce a daruit si s-a daruit, cineva care a stiut sa simta universul ca pe un conglomerat de fericire. O fericire aparenta ce-i drept, prvita cu ochi mult prea buni.
Un simplu individ mic si neinsemnat ce credea ca poate aduce zambetul pe chipul oamenilor printr-o simpla prezenta in peisaj.

Precum actul unui comediant, precum vremea unui actor ce joaca acelasi rol, asa mi s-a dus si mie „faima”, ca un smarald tocit ce-si pierderde pe fiecare zi stralucirea, ca si un interpret ce intra in negura uitarii.
Personalitatea mea a inceput sa fie tratata cu indiferenta. Iar indiferenta ucide!
Te omoara secunda cu secunda, atunci cand cineva te trateaza astfel, facandu-te o persoana introvertita, din omul ce ai fost candva un izvor de noutati si fericire.
Indiferenta te face sa te simtiti mic, un bold, neinsemnat, ruginit, nefolositor.

Considerandu-te astfel vei ajunge sa-ti urasti semenii. Vei ajunge in pozitia mea. Sa doresti raul, sa-ti doresti ca tu sa fii „TU”, TU-ul ce nu exista, TU-ul imaginar, TU-ul plin de ura si dispret, TU-ul care nu a reusit sa para niciodata mai bun decat este.

Asta trebuie sa se opreasca. Niciodata nu poti fi mai bun decat ceea ce esti. Pentru ca atunci cand vei incerca sa fii, acel tu, modificat in orice forma, vei da gres.
Vei fi doar o imagine modificata a ceea ce esti in sine. A propriei persoane. O anabolizare a tu-ului.
Iar aceasta modificarea se datoreaza doar a celor ce te percep ca fiind un „tu” neinteresant.

„tu” esti ceea ce esti, nu ceea ce vrei sa fii!

eu sunt omul ce am incercat sa fiu un „TU” ideal, din cauza indiferentei celor din jur.

Si uite ce am ajuns… . Omul, rautacios, nesimtit si ignorant. Am ajuns unul de-al lor. Am ajuns un INDIFERENT!

No comments yet

Lasă un răspuns

